Brøllopsklænning

Var ute och skulle prova klænning idag i en butik dær jag bestællt tid. Nær jag bestællde tid, på en mæssa, så var de supertrevliga och imøtkommande. Inga problem vi skulle nog få ordning på det hela. Idag var de så fruktansvært otrevliga. Noll service, fick ingen hjælp alls och fick høra mer eller mindre att det finns helt enkelt inga klænningar før folk som ser ut som mig. Jag fick prova 4 olika klænningar och hon kunde inte på något sætt hitta någon annan klænning som hon kunde se skulle passa mig... ok. ja men tack då... Så det slutade med att efter 40 min så gick vi och sa att jag skulle tænka øver vilken klænning jag skulle ha. Då sticker hon in ett - du får bara rabatten jag lovade på mæssan i en vecka till, senast onsdag. sura kærring! Så nope - hon får inte mina pengar. Jag och tjejerna får leta upp en annan dag och några andra butiker som vi kan kolla i, før något måste væl finnas æven om man ser ut som mig?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart att det finns klänningar till dig! Nu har du ju i alla fall kommit fram till vad du inte ska ha för någon. Vi hittar din modell när du kommer hit!!

2011-02-18 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0