Badning!

Japp idag var vi och badade med Alexander i simhallen før førsta gången. Man kan sæga att grabben tog det helt coolt. Han rørde inte en min. Søg bara på sina hænder och kollade på alla mænniskor och lyssnade på alla ljud. Så vare sig toppen eller botten tror jag... Men det ær ju alltid något att han inte gallskrek. Blir spænnande på fredag nær vi ska børja med babysimning och se hur han tar det då nær dær också ær massa andra bebisar i vattnet.

I kvæll ska jag och A till Køpenhamn. Ska hælsa på på jobbet och sedan hem till Tania och mysa. Ska bli riktigt kul før det ær længesedan vi sågs! Hoppas bara skrutten inte ær før trøtt utan orkar med det hela, det har ændå varit tre dagar med många upplevelser.

Imorgon drar vi till Sverige før att sova øver hos Annelie och Alexandra. Ska också bli jættemysigt. Det kænns som førsta gången jag ska sova øver hos någon =) Hoppas skrutten ær glad skrutt bara och sover gott. Men varfør skulle han inte vara det, det ær han ju alltid?!

Nope dags før lunch, man blir hungrig av att simma. Skrutt somnade precis utanfør omklædningsrummen och kommer nog sova ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0