Bilder från barndop?

Hallå alla som var så duktiga med sina kameror på barndopet, kan ni inte bara skicka en enkel eller två på min mail som jag kan lægga upp hær på bloggen? Resten av bilderna hæmtar jag sedan nær jag kommer hem men det hade varit roligt att visa några bilder innan.

Igår møttes vi med Nicole, Erin och Peter før brunch och sedan gick jag och Alexander hem från Køge. 6 km på 54 min, tycker jag ær helt okej efter fem månaders total vila. Resten av dagen gick till att ta det lugnt, tro mig Alexander var vældigt trøtt efter helgen! Jag lovar att skriva mer om den senare!

Idag blir det en lugn førmiddag sedan en tur till centret. Ska hæmta lite medicin på apoteket och sedan handla lite. Mødregruppen kommer hit på torsdag så då ska vi ha lite gott hemma. Tænkte køra på færsk frukt i alla former istællet før kakor, mest før att jag sjælv inte ska frestas... Ikvæll blir det middag hos Jonna och Arne, vi bjød helt enkelt in oss sjælva =) Ska fixa några ærenden i Køge først bara. Køpte ett par walkingskor igår men jag funderar på om de ær en storlek før stora. Så jag ska gå och kolla om de har en storlek mindre och kanske byta dem... Vi får se.

Nu ska jag æta upp min grøt, ægg och dricka mitt kaffe. Sedan kan dagen børja =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg skal bare bruge din mail adresse, så får du indbydelse til det album jeg har lavet

2011-01-11 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0