Brøllop

Ja nu ær ju dopet væl øverstået och vi går vidare till næsta lilla projekt. Brøllopet!!! Det ær så himla kul att planera. Vi har børjat skapa brøllopsdokument med to-dolistor, budget, roller och ansvar m.m. Har också børjat kontakta fotografer, frisører och andra viktiga mænniskor. Verkligen en skøn kænsla att få gå igång med planeringen, oj vad jag har længtat. Så nu googlas det brøllopsmæssor, brøllopsklænningar, frisyrer, dukningar, m.m. Vi håller på lite och diskuterar vad som ska vara "hemligt" alltså inte skrivas hær på bloggen och vad som vi ska skriva. Vi vill ju inte att gæsterna ska veta allt innan brøllopet =) Men det kommer nog lite info då och då med tanke på att livet kretsar mycket kring det just nu.

Nu blir det en kopp te och lite lugn och ro i soffan. Ska gå och lægga mig bustidigt idag før jag ær helt slut! Skrutten sover suverænt om nætterna så jag ska absolut inte klaga men min kropp ær bara trøtt efter de hær månaderna med vældigt splittrad sømn. Så jag har nog lite att ta igen och det kan man ju bara gøra genom att gå och lægga sig tidigt. Så god natt om en liten stund =)

Kommentarer
Postat av: Lene

Vi lavede en hjemmeside hos bricksite.com med info til gæsterne :-) det virkede rigtigt godt :-)

2011-01-18 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0