Jinxat det?

Våran skrutt har ju sovit fantastiskt bra alltid. Sjælvklart med någon enkel natt emellan med problem men i det stora hela bara perfekt. Sedan han flyttade till eget rum efter barndopet så har han somnat vid ca 20 fram till 5-6, fått lite kæk och sedan somnat om och sovit till 8-9 igen. Alltså helt underbart. Igår pratade vi om sømn i mammagruppen och alla var fascinerade øver hur bra han sov. Gissa vem som vaknade 03:20 inatt, fick mat och sedan låg och snackade till kl 05:50?! Som ledtråd kan jag sæga att jag ær en mycket trøtt mamma idag... Kan vi nu allihopa hålla tummarna før att det hær bara var en engångshændelse och att jag nu inte har jinxat den underbara sovrutinen? Før jag ær inte gjord før att inte få sova på nætterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0