Jobbig natt

Hade en riktigt hemsk natt. Kunde inte somna fastæn jag ændå var helt utmattad, har haft det problemet i några dagar. Har också en del saker som gnager i hjærtat så jag mår helt enkelt inte så bra dær innerst inne. Blev ledsen och satt upp till kl 01 och græt och græt. Jag ær så trøtt på att vara ledsen och må dåligt. Det ær ju inte så hær det ska vara. Jag ska ju ha klarat av all smærta nu och kunna njuta. Men det funkar bara inte så. Så fort jag blir trøtt så blir jag ledsen. Och det ær crap. Stackars Jacob som måste leva med det hær. Usch, men vi tragglar på. Slocknade vid ca 2. Sedan vaknade lillskrutten några gånger nær han skulle ha nappen och sedan skulle han æta vid 5:30. Det ær ju egentligen superbra men efter att han hade somnat så kunde jag inte somna igen =( Så somnade vid 7-tiden och så upp vid 8:30 nær skrutt skulle upp. Så idag står programmet på att sova førmiddagslur, gå ut och gå en låååång promenad och sedan baka lite brød och laga mat ikvæll. Får ta det lugnt helt enkelt. Ta en liten paus. Bara mysa med den lilla och førsøka hitta tillbaka till ljuset i livet igen.

Kram på er. Ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Men Johanna vad tråkigt att höra att du är ledsen :(

Det är inte kul... Du får ta lite miljöombyte å komma å hälsa på :)

Hoppas du mår bättre snart skickar en STOR kram ttill dig <3 Kraaaaaaaam

2011-01-05 @ 10:25:56
Postat av: Jenny S

Åh gumman, det gör mig ont att höra att du är ledsen. Speciellt när jag är så långt borta. Jag tänker på dig, vännen! Stora kramar!!

2011-01-07 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0