Lugn nyår och skøn nyårsdag

Ja vi tog det lugnt igår. Åt supergod mat som jag kommer skriva mer om sen och snackade igenom året som gått och året som kommer. Några av de saker vi satte som nyårsløfte var
- gå på bio minst 4 ggr
- gå ut och æta på restaurang minst 5 ggr
- planera brøllop minst en gång i veckan fram till brøllopet

och andra liknande roliga grejer.

Idag fick vi ovæntat besøk av Jonna och Arne så det blev en promenad i skogen med Alexander i barnvagnen. Han har sovit otroligt dåligt det sista men han slocknade i barnvagnen och har nu sovit i 2½ timme. Så himla skønt om han kan få lite ordentlig vila! Vi tog en fika och pratade lite om dopet. De kørde precis hem och jag och Jacob sitter och slappar. Han framfør en fotbollsmatch och jag framfør datorn. Ska se om jag kan øvertala honom till att hyra en film kanske... eller spela lite wii... Skrutten vaknar nog snart men vi hinner nog lite =) Ja ja vi får se. Kvællen blir i alla fall vældigt lugn och skøn.

Vi har førresten också slængt ut julen idag. Allt pynt och julgran plockades undan/slængdes ut. Nu har vi bara alla ljusstakar kvar. Det ær supermysigt att plocka fram allt men som vanligt så trøttnade jag fort... hahaha. Nej mys var det! HA en skøn nyårsdag =)

Kommentarer
Postat av: Linn, 21 år mamma till William

Hihi, vad skönt att du hittade klänningen :D Jag tror inte att den var så farligt dyr heller på sidan.



Tycker att ni fick till riktigt bra nyårslöften! :D

2011-01-04 @ 14:15:19
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0