Mammagrupp och snø

Idag ska jag och Alexander møtas med mammagruppen igen. Jag tycker det ær ganska jobbigt att sitta i två timmar med nya mænniskor dær man ska vara kæck hela tiden så jag har lite ont i magen øver det, men det ska nog gå. Størsta problemet just nu ær nog hur vi ska komma dit... Snøn vræker ner och det blåser ganska mycket så vægarna ær inte helt framkomliga. Var ute en tur med barvagnen igår och fick vænda flera gånger før att jag inte kom fram så jag vill knappt tænka på hur vægarna då ser ut idag... Men jag får væl bædda ner honom ordentligt och ta på mig ordentligt med kæder och ge mig ut. Jag ær ju før katten svensk...

Kommentarer
Postat av: Merete

Håber du bliver glad for din lærergruppe efterhånden. Det er rart at have nogen lige i nærheden man lige kan mødes med

2011-01-06 @ 20:23:06
Postat av: Linn, 21 år mamma till William

jag behöver nog en bild för jag har ingen aning om vad en planka är. hur var mammagruppen?

2011-01-10 @ 18:06:58
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0