Motion

Igår blev det en superskøn powerwalk på en timme. Jag och Alexander gick nere vid havet in mot Køge och det var superhård terræng - upp och ner, hit och dit, i riktigt djup snø på vissa stællen. Så jag fick trænat bena men också armarna då jag skulle dra vagnen bakom mig ganska många stællen før att komma fram.

Idag blev det en kort powerwalk på bara 20 min, men lite ær ju bættre æn inget! Sedan blir det plankorna som varje dag.

Ikvæll kommer några vænner på besøk och æter middag så det blir till att stælla sig i køket en stund också. Skrutten ligger ute och sover just nu och gud vad jag længtar efter ett babyalarm. Jag hade gærna sovit en stund också men eftersom jag inte hør honom nær han ligger dær ute så kan jag inte sova. Så jag får røja hær hemma istællet. tråååkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0