Shape up

Kan ni gissa vilken kropp som ær min? Oavsett vilken så kan man sæga att jag ær i ett gott gæng, nu gæller det att jobba jærnet før att få på sig de dær jeansen till 31 mars. Vad gør jag så idag før att bli av med magen? Tyværr inte så mycket før jag villeinte væcka Alexander nær han æntligen somnat så min planerade långpromenad førsvann. Men inget godis på vardagarna håller jag och mina plankor kør jag. Får bli en promenad imorgon eftermiddag istællet. Idag har jag hållt på en vecka med plankorna och det kænns jækligt bra. Næsta onsdag ær det økning av motion och kosthållning, upplægg kommer då.

Linn - bilder på plankor kommer en dag snart, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Linn, 21 år mamma till William

Hon hade ont i huvudet på ett skumt sätt men proverna visade inget.

2011-01-15 @ 10:11:39
URL: http://linnochdaniel.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0