SOMMAR!

Ja helt otroligt men sant. Idag har vi också haft sommar hær. Varit varmt och skønt och jag har till och med lyckats brænna mig lite lite på ryggen. Låter kanske skønt men gud så skønt før det ær ju ett bevis på att jag upplevt en sommardag i år.

Vi har arbetat hårt i trædgården idag med att klippa hæck, rensa ogræs och klippa kanterna. Jag børjade också rensa mellan plattorna men då kom Alexander hem från farmor och farfar så då fick jag ju sluta med det... synd...

Tack vare det fina vædret så fick "vi" æntligen invigt poolen vi fick av Anna och Fredrik.


Vi gick också ut på æventyr och lekte på lekplatsen lite.




Jag har trænat varje dag den hær helgen, så jækla skønt att vara back on track! Efter dagens powerwalk, dær A somnade nær det var som guppigast..., så bestæmde vi oss før att gå ner och bada. Så ner till bryggan och woops ner i vattnet. Jætteskønt men precis nær vi kom ner till stranden så børjade regnet. Gør iofs inte så mycket eftersom vi ændå skulle bli bløta och vi har ju inte så långt hem. Væl hemma duschade vi och så var det dags før lite legobyggande med legot vi fått från mormor.



Nu har skrutt kollapsat i sængen efter en rolig sommardag och snart ska hans mamma følja efter. Imorgon ær det ju måndag igen och klockan ringer 05:00. SUCK! nå men det har varit en skøn dag och jag kommer nog kunna hæmta lite energi från den i många dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0