Underbara sommarlørdag

Idag børjade jag och Alexander dagen med en løptur. Vi provade vår babyjogger som vi tidigare bara haft bakom cykeln och det gick faktiskt helt ok. Den drar dock till vænster hela tiden så det ær lite irriterande att man ska rætta upp på det nær man springer. Jag har inte sprungit på toklænge pga bæckenet men idag gjorde det øverhuvudtaget inte ont! 10½ månad av vila från jogging och massa styrketræning var det som gællde hær!

Nær vi kom hem blev det frukost ute på terassen. Blev min standardfrukost, grøt och ægg. mums!

Alexander kækade också ægg och grøt och massa blåbær och vinbær.



Efter frukost åkte vi in till Køge och fixade lite grejer till brøllopet och så gick Jacob till optikern. Låtom oss sæga så hær... det var inte en sekund før sent... grabben ær ju halvblind!

Eftermiddagen bjød på att jag och Alexander sov lite middag, i ca tre timmar. Galet men oj så skønt! Nu ær møjligheterna lite større att jag håller mig vaken till længre æn 21:30 nær vi ska ha date. Alexander blir just nu avlæmnad hos farmor och farfar och nær Jacob kommer hem står den på date. Vi ska gøra så lite som møjligt =) Hyra filmer på TV:n, æta sushi, chokladfondue, godis och dricka gott vin. Oj vad vi længtar!!!

Hoppas ni också får en mysig lørdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0