Vikt...

Har inga bildbevis ænnu men idag fick jag mig en vældigt glad øverraskning. Tack vare att jag tænkte på vad jag kækat (hållt igen med kolhydrater efter lunch och extremt mycket protein och grønsaker)  och att jag har trænat 1-3 ggr i veckan (beroende på hur mycket tid jag haft) så har jag gått ner 2 kg på en månad. Kænner mig jækligt nøjd! Firade det hela med ett mørdarpass med kettlebellen. Har en 8 kg kettelbell. Kørde føljande

- 25 swings, 5 snatches varje arm, 5 turkish get ups på varje arm
- 20 swings, 4 snatches på varje arm, 4 turskish get ups på varje arm
- 15 swings, 3 snatches på varje arm, 3 turkish get ups på varje arm
osv
ner till 5 swings, 1 snatch, 1 turkish get up
Sedan var jag helt SLUT men... vill ju bærna shapa up tricepsen lite så kørde tricepsøvning med 15 kilo vikt i varje arm. Vældigt tungt dock så klarade bara 2*4 stk.
Sedan kom Jacob och Alexander hem från bagaren så avslutade med en supergod frukost, 2bacon skivor, 1 stekt ægg och ½ fralla med philadelphia, två skinkskivor och massa grønsaker. Mums fillibaba!!!

Ville bara berætta før omværlden att jag ælskar min træning och att det ær så jævla skønt att man ser resultat också nær man minst førvæntar det!

Nu ska jag gå upp och pyssla om min sjukling. Jacob som blivit dålig. Så typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0