Sverige tur retur og tur retur igen,,,,

Det er nogle travle dage på Solsiden, så det er ikke meget tid til at skrive på bloggen. Vores spisebord er blevet delt op i 2 dele. Kantinen og kontoret ! Johanna kom hjem tidligt i dag, men skal arbejde hele aftenen og måske natten, dumme arbejde !!! Når men sådan er det når man har en deadline, men det er ikke sjovt.

I morgen tager A og jeg på roadtrip til frederiksberg, hvor vi skal ind og besøge Auping´s kontor ( det er en af vores leverendøre fra butikken ), jeg tror nu ikke at det er mig de så gerne vil se. Derefter henter vi vores hårdtarbejdende mor/kæreste og køre til Rødovre hvor vi skal spise hjos Gitte, Ivan og Frederikke, det vbliver super hyggeligt.

Torsdag henter vi Jo på arbejdet og derefter tager vi turen til Sverige, for 3. gang i denne måned, men vi elsker det. fredag er det jo midsommer i Sverige og det er min første gang at jeg skal være til det. Glæder mig, jeg har nemlig selv fået lov til at tage øl og snaps med :-)
Lørdag skal vi holde vores allesammes (gammel)mormor´s 90 års fødselsdag, det er fantastisk så frisk hun er. Mandag køre Jo hjem tilo Danmark igen, mens A og jeg bliver og hjælper Jo´s mor med at pakke og flytte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0