Død blogg...

Ja snacka om tråkig blogg sista veckan. Tur Jacob har skrivit lite till er =) Jag har helt enkelt inte hunnit nær jag varit i Sverige. Varit fullt upp hela tiden. Det ær så underbart att vara hemma hos familjen och vænner. Vi hade en riktigt skøn vecka. Fick också fixat en del grejer till brøllopet så det var riktigt skønt. Nu ær det bara resten kvar ;)

Jag och A kom hem i lørdags, en dag før tidigt på grund av lite olika omstændigheter, och tur var det. Igår nær jag vaknade var jag hur førkyld som helst. Riktigt dålig, så jag hade aldrig orkat køra hela vægen från Borås. Ær fortfarande helt slut och har så himla ont i hals, øron och bihålor. Jacob tog skrutten till farmor idag nær han åkte till jobbet vid 11 så får han vara dær tills han ska hem igen vid 17:30. Jag måste helt enkelt førsøka bli frisk før Jacob ska vara borta riktigt mycket i mars så jag ær ensamstående mamma =) och då behøver jag nog all energi jag kan få...

Dags att sova lite tror jag visst. Har ju varit vaken en hel timme!

Kommentarer
Postat av: Linn, 21 år mamma till William

tack för tipset :D ska prova det nästa gång.

2011-03-07 @ 16:15:26
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com/
Postat av: Jenny S

Krya på dig vännen! Aldrig kul att vara sjuk... Har själv legat en dryga vecka med influensan men är nu på benen igen.



Bästa tipset är det gamla vanliga. Sova/vila och dricka mycket vatten. Men det är ju klart inte så lätt att få till med en liten plutt att ta hand om.



KRAMAR!

2011-03-07 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0