Førsta joggingrundan!

Imorse var jag ute och "sprang" før førsta gången på ett år. Så himla skønt att få komma ut på morgonen! Visst benen kændes som bly och jag fick springa 5 min, gå 5 min, springa 5 osv før att mitt bæcken fortfarande gør så ont. Men bara det att få upp flåset lite och få anvænda kroppen ær hærligt. Kørde lite styrketræning nær jag kom så jag får køra magmuskler och lite extra lår också. Det har kroppen alltid det bra av! Tyværr har jeansutmaningen som jag var med i kollapsat på grund av 4 veckors sjukdom - mao inte tillræckligt resultat. MEN jag har kommit igång och det ær skønt. Ælskar att røra på mig och træna. Speciellt på morgonen, det ær hærligt!

Nær jag trænat klart imorse så åt vi frukost alla tre och myste lugnt vid frukostbordet. Det ær en så himla skøn rutin vi har fått in på morgonen. Lugnt och fint alla tre innan Jacob ska ivæg och dagen kør igång. Nu ligger skrutt och sover førmiddag, jag ska in i duschen och Jacob ska slænga sig på cykeln.

Planerna idag før mig och skrutt ær enkla... storhandla før veckan (skrutt ska provsitta i kundvagnen idag, med filt runt sig) och sedan vara ute i det underbara vædret. Vet inte vad vi ska gøra ute men får væl gå ut och gå eller något, har inte hjærta att sitta inne helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0