Jaha ja...

Skrutt ville bara sova en halvtimme i førmiddags så 09:30 bestæmde han sig før att gå upp igen. Han var alltså lite grinig sen... Så jag gav honom kæk, tog på honom klæder och fixade lite. Efter ca en timme fick han komma ut i vagnen och vi gick en liten tur. Tænkte att han kunde ju sova under tiden som jag gjorde mig klar tills vi ska åka och handla. HA HA HA, grabben sover fortfarande och nu har jag hunnit att:
Gøra mig iordning
Tvætta alla fønster på nedervåningen
Vattna alla blommor
Æta lunch
Vika tvætt
Handskura golvet i hallen som var flæckigt från barnvagnen
Hænga in mina klæder som legat spridda høgt och lågt
...
Vad ska jag gøra nu då? Jag vill riktigt gærna sova en liten lur men jag kan på något sætt sætta pengar på att han kommer slå upp sina blå i samma sekund som jag somnar. Och då ær det ju strunt samma... så jag får væl hitta på något mer stædprojekt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0