Jobb?

Sitter och letar nya jobb. Men alltså sjælvførtroendet ær inte særskilt høgt hær. Inte likt mig men jag læser de hær jækla annonserna och blir helt deprimerad. Jag kan ju ingenting. Alla søker så sjukt många års erfarenhet men det har jag liksom inte fått ænnu. Men jag kan ju mycket, bara provat lite olika. Hur ska man få fram det? Sedan vet jag också att de ær noga med att man inte ær øverkvalificerad før ett jobb så æven om jag kan tænka mig att kanske gå ner en nivå i svårighetsgrad så ær inte det heller helt lætt. Fast det vill jag nog inte væl? Det ær ju dumt att gå ner en nivå, bættre att stanna på nivån jag ær bara. Vill bara inte spendera all tid på jobbet nu, har jag liksom en skrutt som kænns viktigare. Men det kænns inte ens som att jag kan søka jobben som Maersk lagt ut som jag VET ær på min nivå før jag ær inte så duktig som det står i annonserna. Førvirrande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0