Myspys i gråvæder

idag ær det riktigt gråvæder hær. Dagen børjade bra med træning och jag var laddad med energi. Tyværr tog den slut halvvægs och jag ær trøtt och låg igen. Kænner mig som en dålig mamma då skrutt bara gnæller hela tiden før att han inte vill sova och jag kan inte få honom att sova. Bara jobbigt helt enkelt.

Men jag har bakat idag, både stompa och grahamsrutor så ikvæll kør vi enkelt mys. Te och macka på nybakat brød och sedan gør jag kolapopcorn till fredagsgodis. Det blir nog bra. Vi får ta det lugnt idag och imorgon har de lovat att våren kommer hit med strålande sol och værme. Så vi kryper ner i soffan och glømmer dagen idag och satsar fullt på dagen imorgon istællet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0