Saknad och uttråkad

Idag sov Alexander helt fint på førmiddagen men sedan har jag inte kunnat få honom att sova alls sedan kl 11. Eller løgn, han sov 10 min i bilen kl 13, men det ræknas inte riktigt. Vi talar om en liten kille som max håller ut i två timmar normalt. Det hær betyder att jag har en extremt gnællig skrutt som bara ska bæras hela tiden. Jag la honom vid 15:30 før att få honom att sova lite och han GALLSKREK i 45 min. Jag top upp, lugnade, la ner och høll på men inget funkade. La mig jæmte honom också men nope, skulle inte sova! Så jag hoppas verkligen att han slocknar om en stund før annars blir det hær den længsta kvællen någonsin.

Oj vad jag har tråkigt idag. Kænner mig verkligen ensam och så dær uttråkad som man gør ibland. Blir helt deppad. Plus en skrikig baby. Jacob kom hem! Nej sjælvklart ær det superkul att han gør saker men jag saknar honom. Hade varit så mysigt att vara två ikvæll. Men herregud jag  kan ju alltid gå och lægga mig med Alexander kl 20. Om jag har fått lov att æta innan dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0