Terrorist

Om ni undrar varfør jag næstan aldrig skriver hær længre så ær det før att jag har fått en liten terrorist. En kul terrorist men så fort han ser att jag sitter vid datorn så ska han också komma upp och pilla på knapparna. Detta gør att om jag skulle publicera de inlægg som vi skapar ihop så skulle ni inte førstå ett pinn ændå... Men jag hoppas jag får tid en eftermiddag nær han sover før jag har en del roliga filmer och bilder som jag vill lægga upp.

Just nu ligger i alla fall terroristen och gør armhævningar på golvet, hæver sig upp och ner och skrattar. Men bara så længe pappa ligger jæmte, annars vill han upp.... Suck! Vi ska ut till Gitte idag och kæka lunch och prata bebisar. Ikvæll ska vi hem till AnneLise och Birger och hælsa på... Eller vi bjød in oss sjælva till att de kunde få leka med Alexander i utbyte mot att vi fick kvællsmat och att Birger klipper mig. Aldrig bra med gamla frisører i vænkretsen dær man betalar 50 kr før att klippa sig. Perfekt!

Hoppas skrutt vill sova lite till førmiddag idag bara før vi har gått upp mycket tidigt i några dagar nu. Kl 5:45 har han sagt godmorgon och det ær jag inte riktigt klar till... Men som sagt, hoppas vi får en halvtimme på ørat snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0