Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon då skrutt bestæmde sig før att vakna 05:45. Man ska aldrig tro att man fått in en rutin nær man har bebis! Men herregud så ær det ibland. Hoppas det vænder igen inatt och bara var en engångsførteelse. Vi gick i alla fall upp efter att han legat en halvtimme i vår sæng och myst så att vi inte væckte Jacob. Nu ligger han i soffan och kollar morgon-TV. Mysigt værre men jag misstænker att han snart kommer kræva att vi ska leka...

Idag kommer farmor Jonna på besøk. Funderar på vad jag ska gøra nær jag har två hænder øver... Kanske skulle åka in till Silvan och køpa två flyttkassar till Alexanders babygrejer som vi inte anvænder mer. Sedan ska jag kanske ta och sortera iordning vad som ska tillbaks till SE nu som vi har lånat av alla, vad vi ska låna ut till Mikkel och vad som helt enkelt ska stuvas undan før att det ær før litet (typ vinteroveraller och sånt).

Igår nær vi var och handlade så premiærsatt skrutt i en kundvagn! Han tyckte det var vældigt roligt att kolla allt men hade lite svårt att fatta att man kan trilla ner på sidorna av stolen. Jag fick rama in honom lite med en filt så han inte vælte... Men annars gick det fint fint och mina handlingsturer blev helt pløtsligt mycket lættare! Inget slæpande med vagn, korg och klæmd skrutt. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0