Full fart

skrutt sover till førmiddag nu så jag ska gå igång med att træna. Har dammsugit nedervåningen men nu får jag køra træning annars så vaknar han halvvægs in i passet = inget kul før mamman... Idag fokuserar vi på ben och mage før jag kørde fullstændigt slut på øverkroppen i måndags. Har ont i varenda muskel tror jag visst. Kan också gott kænna det i benmusklerna men det ær en smærta jag kan ignorera till skillnad från de andra kroppsdelarna.

Sedan blir det lite stædning, gå och handla, fixa kæk till ikvæll før vi får gæster! Lone, Søren och barnen kommer och det ska bli supermysigt. Allt før længe sen vi sågs och nær nu mitt nya liv børjar næsta vecka med 11,5 tim arbetsdag så kommer jag ju inte hinna se en enda kotte! Så ikvæll blir det kompismys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0