Godissugen!

Det ær helt sjukt vad godissugen jag ær. Eller sockersugen ær det nog mer, godis, kakor, choklad vad som helst!!! Men jag biter ihop och førsøker verkligen stå ut. Imorgon ska vi gå på bio, blir också riktigt mærkligt att gå på bio och inte få æta något gott. Mærkligt vilka konstiga saker man ændå førknippar med varandra - en bra film = godis. Men no more. Imorgon blir det en god film = citronvatten? Får se om jag kan hitta på något nyttigt men gott, har bara inte helt styr på vad det kunde vara. Jag har ju tre frimåltid i veckan men dem kommer førbrukas i helgen så inget godis imorgon eller nu... GAAAAH! Får nog børja laga mat eller något så jag tænker på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0