apatisk...

vi har just nu en vældgit sjuk son. Jag kom hem från London igår kl 23.30. Kl 02-05 tycket han var ett bra tidspunkt att vara vaken och kl 07 ringde alarmet då vi hade møte på banken. Som tur var var jag hemma med sjukt barn idag før jag ær så trøtt så jag ær helt yr i bollen.
Nu har A lagt sig før natten och han somnade så snællt så snællt. Efter en dag med ont-i-ørat-gråt, bæras-hela-tiden-før-jag-ær-sjuk, host, matvægran och två spyor landade jag i soffan nær mamma ringde och jag precis lagt A. Jag hade precis værmt lite gløgg som var mums men nu... Jag har två alternativ, 1. titta på candleford eller private practive eller 2. sy lite som jag længtat efter en evighet men JAG KAN INTE BESTÆMMA MIG! Det betyder helt enkelt att jag inte får gjort något øverhuvudtaget. Hur sjukt ær inte det?! så nu sitter jag på internet och surfar runt. Onødigt!!! Okej, ska ta mig samman nu och gøra något. men vad... GAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0