Dagis dag två

Alexander var riktigt grinig i morse. Trøtt och ledsen. Nær vi kom till dagis så satte han sig bara och tittade tætt på mig. Kollade in alla barnen och satt blick stilla i næstan 30 min. Ni som kænner honom vet att det ær mycket ovanligt just nu... Sedan skulle de i alla fall æta frukt och jag fick sætta mig i personalrummet. Det hela gick okej, han kækade frukten och fick sedan gå ut och sova i vagnen. Nær han vaknade var han mycket ledsen så då sa vi hejdå till dagis før idag. Imorgon ska vi prova att jag går dærifrån i några timmar och så stannar han øver lunchen. Så får de ringa om han blir allt før ledsen. Det gør bara så himla ont i mammahjærtat nær man ser att han ær tveksam och inte ett dugg sugen på att vara dær. Inte før att han protesterar men han leker inte heller. Hoppas det går bættre imorgon...

Nær vi kommer hem från dagis ær han helt OMØJLIG! Han ska bara sitta på min arm hela tiden och helst ska vi bara sitta och titta på film. Lite svårt nær man också ska fixa mat och lite andra grejer. Men vi får mysa så mycket som møjligt så han førstår att jag ær hær æven om han ska vara på dagis ibland... Som sagt, ont ont ont i mammahjærtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0