Dagispremiær!

Japp idag børjade inskolningen. Helt galet vad stor han ær våran skrutt! Vi var dær i två timmar och satt mest på golvet och lekte. Hade fruktstund, Alexander sætter pæronet så fel i halsen så vi fick vænda honom och dunka i ryggen, pinsamt... Men utøver det så gick det bra. Nær han blev trøtt ville han gærna till mig men i øvrigt så krøp han runt och lekte med leksakerna och morsade på de andra barnen. Imorgon ska jag gå och gømma mig i personalrummet (EGENTID!!! = Amelia tidingar och kaffe!!!) och så hoppas vi att det går lika bra utan mig.

Ganska roligt dock før vi førsov oss i morse. Jag vaknade 07:45 och då sov mina små prinsar så gott så gott. Så jag gick upp och gjorde mig iordning før vi skulle vara på dagis 08:45 men nær jag kom tillbaks så sov A fortfarande! Så vi fick væcka honom idag, helt mærkligt! Han sover dock middag nu før efter 2 timmar på dagis så ær man helt slut =)

I eftermiddag ska vi ut på æventyr... till doktorn och få spruta :( Hoppas inte han reagerar dumt bara, det har ju gått bra innan och just nu så har vi inte riktigt alternativet att vara sjuk... Inskolningen måste avklaras denna veckan :( Men nej det kommer gå utmærkt!

Tror jag slænger upp benen i soffan en stund och glor på TV, jag har ju trots allt semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0