NEJ NEJ NEJ

Jacob och A ær och kollar handboll så jag har passat på att jobba lite. Sitter och kæmpar med lite utredningar om økade kostnader i 2011 och har kommit riktigt gott igång. Har sjukt många excelark, SAP, Word och mailen igång. Då stænger datorn ner och VÆGRAR STARTA OM!!! Jag fick en ny dator før ca 2 mån sedan och den ær bara såååå dålig. Har inte funkat ordentligt en enda gång. Men den kan juinte dø! Jag har presentation før høgsta chefen på MLIT imorgon som jag mååååste førbereda. Vad gør jag nu?! Kænner før att åka in till kontoret i kvæll och jobba hela natten bara før att bli klar...Usch, hatar att bli så hær stressad øver jobbet men alltså vi snackar HØGSTA chefen. Jag kan inte bara sæga, ooops...

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh nej!! Kan du inte jobba med Jacobs dator? Hoppas det löser sig på något vänster!



kramar

2011-09-25 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0