Sjuk kille

Alexander har varit helt omøjlig i natt. Har bøkat runt och skrikit till och grymtat och stønat hela tiden. Jag har varit uppe hur många gånger som helst. Vid fem-tiden nær jag kom in så hade han dock bajsat riktigt mycket, mer æn vad bløjan kunde hålla till, så han har ju ont i magen lillkillen. Bytte på honom och så fick han sova hos oss. Sov vældigt dåligt resten av morgonen också och det bara rinner ur honom. Han fick lite havregrynsgrøt blandat med færska blåbær och rårivet æpple. Hoppas det hjælper honom lite. Usch, så svårt nær man inte kan førklara varfør han har ont i magen =( Just nu sover han, lær ju behøva sova en del då det inte blev så mycket inatt. Hoppas han vaknar lite friskare.

Vi skulle ha åkt in till Køpenhamn och ætit brunch med Tania men jag vågar helt enkelt inte åka så långt bort om han blir dålig igen. Inte kul att sitta så pass långt hemifrån med en sjuk kille. Så vi stannar hemma idag. Ska dock gøra en liten roadtrip till Waves før att handla lite grejer till ett nytt projekt... Får se om det blir så bra som jag hoppas så ska jag nog berætta, annars glømmer vi att jag næmnt det... hehehe Hade våra superkreativa grannar øver på middag igår och jag blev inspirerad som en tok. Vill komma igång igen med pysslandet. Ska bara hitta tiden också, men kan dem som har en tjej som ær ett halvår ældre æn Alexander, varfør skulle inte jag kunna då?! Jag får ju førsøka i alla fall!

Nej nu ska jag gøra mig klar så jag bara ska gøra iordning honom nær han vaknar. Hoppas ni får en skøn lørdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0